loading...

وب تفریحی یادگاری

آموزش آشپزی

ادمین بازدید : 372 شنبه 09 آذر 1398 نظرات (3)

طرز تهیه سالاد اندونزی

طرز تهیه سالاد اندونزی با کشمش بیتوته با قارچ با شوید رژیمی

سالاد اندونزی همانطور که از نامش مشخص است یکی از سالادهای خوب و بسیار خوشمزه کشور اندونزی می باشد. این سالاد شباهت های زیادی به سالاد کلم سفید ایرانی می باشد البته برخی مواد در این دو سالاد متفاوت است. برای یادگیری این سالاد خوشمزه در ادامه با ما همراه باشید.

ادمین بازدید : 981 یکشنبه 03 آذر 1398 نظرات (0)

طرز تهیه خورش فسنجان

فسنجون

خورش فسنجان یکی از غذاهای سنتی و بسیار پرطرفدار استان های شمالی کشور ( گیلان و مازندران ) می باشد. این خورش خوشمزه در استان گیلان با روش ها و مواد بسیار متنوعی تهیه می شود که تقریبا می تواند تمام ذائقه ها را پوشش می دهد. خورش فسنجان به صورت سنتی با گردو تهیه می شود اما در برخی مناطق آنرا با فندق هم طبخ می کنند. خورش فسنجان را معمولا با مقدار زیادی گردو طبخ می کنند و به همین دلیل به عنوان یکی از غذاهای گران و مجلسی ایرانی هم محسوب می شود. این خورش خوشمزه انواع بسیار متنوعی دارد که در ادامه به محبوب ترین انواع آن اشاره می کنیم. از محبوب ترین انواع خورش فسنجان می توان به فسنجان با گوشت قلقلی ، فسنجان با اردک ، فسنجان با مرغ و فسنجان با گوشت بوقلمون اشاره کرد.

ادمین بازدید : 422 چهارشنبه 22 آبان 1398 نظرات (0)

طرز تهیه ذرت مکزیکی

طرز تهیه ذرت مکزیکی با بلال خیابانی تصویری خانگی ساده به خانه برمیگردیم با ذرت خام برای فروش

ذرت مکزیکی نوعی میان وعده یا عصرانه بسیار محبوب در سراسر جهان است که همانطور که از نامش مشخص است اصالتش متعلق به کشور مکزیک می باشد ، البته ذرت مکزیکی که در مکزیک تهیه می شود با ذرت مکزیکی که در ایران تهیه می شود بسیار متفاوت است.

ادمین بازدید : 2839 سه شنبه 21 آبان 1398 نظرات (0)

طرز تهیه کوکو سبزی

کوکو سبزی

کوکو سبزی یکی از انواع غذاهای فوری ایرانی است که امروزه به عنوان فینگر فود و پیش غذا هم در مهمانی ها و مجالس مورد استفاده قرار می گیرد. کوکو سبزی به طور معمول متشکل از سبزی کوکویی و تخم مرغ است ، البته زمانی که بخواهند آنرا مجلسی تر درست کنند موادی مثل زرشک و گردو نیز به آن اضافه می کنند.

ادمین بازدید : 186 دوشنبه 20 آبان 1398 نظرات (0)

طرز تهیه رب گوجه فرنگی

آموزش دستور پخت طرز تهیه رب گوجه فرنگی در خانه به روش کارخانه ای صنعتی

رب گوجه فرنگی یکی از پر مصرف ترین چاشنی های غذایی در سراسر جهان است که هم به عنوان طعم دهنده و هم به عنوان رنگ دهنده به انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. رب گوجه فرنگی در آشپزی ایرانی هم از جایگاه ویژه ای برخوردار است و از رب گوجه فرنگی به عنوان چاشنی در اکثر غذاهای سنتی و اصیل ایرانی ( مثل خورش قیمه ، آبگوشت و … ) استفاده می شود. درست کردن رب گوجه فرنگی در منزل علاوه بر اینکه باعث می شود رب گوجه فرنگی غلیظ تر و با کیفیت تری داشته باشید به دلیل عدم وجود مواد نگه دارنده برای سلامتی خانواده نیز بهتر است.

ادمین بازدید : 354 سه شنبه 07 آبان 1398 نظرات (0)

طرز تهیه خورش بامیه

خورش بامیه خوشمزه و مجلسی

خورش بامیه یکی از انواع غذاهای اصیل و خوشمزه ایرانی است که از خورش های مجلسی استان های جنوبی کشور محسوب می شود. خورش بامیه از خورش هایی است که سال ها فقط در استان های جنوبی شناخته می شده است اما اخیرا به دلیل آشنایی بیشتر مردم سراسر ایران با خورش بامیه ، این خورشت در سراسر کشور فراگیر شده است. امروزه این خورشت با روش ها و مواد غذایی متفاوتی تهیه می شود. مثلا بعضی افراد به این خورش لپه اضافه می کنند یا اینکه آنرا با گوشت های سفید مانند گوشت مرغ درست می کنند.

ادمین بازدید : 469 جمعه 26 مهر 1398 نظرات (0)

روش جدید و سریع برای تهیه خورش تره کرمانشاهی خوشمزه

 

خورش تره
خورش تره از خورش های معروف استان کرمانشاه است که دوست داران بسیار در این استان دارد و نکته جالب در مورد این خورش این است که خورش تره در این استان از خورش هایی مثل خورش قیمه یا قورمه سبزی هم محبوب تر است. در ادامه این مطلب با دستور پخت خورش تره با وبلاگ یادگاری همراه باشید.
ادمین بازدید : 466 دوشنبه 22 مهر 1398 نظرات (0)

روش جدید و سریع برای تهیه ترشی بامیه جنوبی

طرز تهیه ترشی بامیه درسته خرد شده , دستور ترشی بامیه شکم پر با گوجه فرنگی , xvc jidi jvad fhldi

طرز تهیه ترشی بامیه

با مواد لازم موجود در این آموزش می توانید یک شیشه کوچک ترشی بامیه تهیه کنید ، در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری ترشی بامیه تهیه کنید می توانید با ضرب و تقسیم کردن مواد ، مقدار مناسب مواد لازم را اندازه گیری کنید ، در ادامه با وبلاگ یادگاری همراه باشید.

ادمین بازدید : 594 یکشنبه 21 مهر 1398 نظرات (0)

روش جدید و سریع برای تهیه خمیر پیتزا رستورانی

طرز تهیه خمیر پیتزا امریکایی با ماست , دستور پخت خمیر پیتزا با بکینگ پودر , xvc jidi oldv djch

طرز تهیه خمیر پیتزا

با مواد لازم موجود در این آموزش آشپزی ایتالیایی می توانید برای ۴ نفر خمیر پیتزا تهیه کنید ، در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری خمیر پیتزا تهیه کنید می توانید با ضرب و تقسیم کردن مواد ، مقدار مناسب مواد لازم را اندازه گیری کنید ، در ادامه با وبلاگ یادگاری همراه باشید.

ادمین بازدید : 301 یکشنبه 21 مهر 1398 نظرات (0)

روش جدید و سریع برای تهیه میگو سوخاری رستورانی

طرز تهیه میگو سوخاری رستورانی بوشهری , دستور پخت میگو سوخاری با ماء الشعیر , xvc jidi ld s ohvd

طرز تهیه میگو سوخاری

با مواد لازم موجود در این آموزش آشپزی دریایی می توانید برای ۶ نفر میگو سوخاری تهیه کنید ، در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری میگو سوخاری تهیه کنید می توانید با ضرب و تقسیم کردن مواد ، مقدار مناسب مواد لازم را اندازه گیری کنید ، در ادامه با وب تفریحی یادگاری همراه باشید.

ادمین بازدید : 179 شنبه 20 مهر 1398 نظرات (0)

روش جدید و سریع برای تهیه سوپ جو قرمز رستورانی

طرز تهیه سوپ جو قرمز با قارچ بدون شیر , دستور پخت سوپ جو رستورانی

طرز تهیه سوپ جو قرمز

سوپ جو قرمز یکی از انواع محبوب ترین و خوشمزه ترین سوپ ها در سراسر جهان است. محبوبیت این سوپ در حدی است که اکثر رستوران های معتبر آنرا به عنوان پیش غذا سرو می کنند ، البته در صورت تمایل می توانید سوپ جو را به عنوان غذای کامل هم سرو کنید.

با مواد لازم موجود در این آموزش آشپزی حرفه ای می توانید برای ۴ نفر سوپ جو قرمز تهیه کنید ، در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری سوپ جو قرمز تهیه کنید می توانید با ضرب و تقسیم کردن مواد ، مقدار مناسب مواد لازم را اندازه گیری کنید ، در ادامه با وبلاگ یادگاری همراه باشید.

آمار سایت
  • کل مطالب : 760
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 949
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,581
  • بازدید ماه : 3,081
  • بازدید سال : 14,689
  • بازدید کلی : 140,461