loading...

وب تفریحی یادگاری

فال روزانه ۱۳ مرداد فال روزانه ۱۳ مرداد فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال

ادمین بازدید : 41 شنبه 12 مرداد 1398 نظرات (0)

فال روزانه ۱۳ مرداد

فال روزانه 13 مرداد , فال فردا سیزدهم مرداد , طالع بینی 13 مرداد ماه

فال روزانه ۱۳ مرداد

فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه ۱۳ مرداد ۹۸ در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه ۱۳ مرداد

فال متولدین فروردین ماه

روزی زیبا و خاص برای انجام کارهای هنری می باشد و شما از اینکه چنین شغلی دارید بسیار خوشحال هستید و از صمیم قلب آن را دوست دارید. بهتر است گاهی اوقات با دیگران صحبت کنید و مشورت نمایید و از آنان در انجام کارها کمک بگیرید. فردی هستید که بسیار حامی محیط زیست می باشید و دوستدار آن پس بهتر است مواد شیمیایی کمتر مصرف کنید. اگر می خواهید معاملات مالی انجام دهید بهتر است کمی صبر به خرج دهید زیرا عجله کردن در این مورد چندان به نفع شما نخواهد بود. اتفاقات امروز شاید قدرت شما را تحت تاثیر قرار دهد پس بهتر است کمی صبور باشید تا این مشکلات بگذرد.

فال متولدین اردیبهشت ماه

شاید در برخی از موراد مجبور شوید به حرف زوری که به شما زده می شود گوش دهید اما بهتر است خود را کنترل کنید و واکنشی نشان ندهید. اگر حس می کنید ناامید هستید و یا احساسات ناخوشایندی دارید بهتر است به کارهای هنری بپیوندید و از انجام آن لذت ببرید همچنین موسیقی را حتما در برنامه خود داشته باشید. سعی کنید درک متقابل نسبت به افراد داشته باشید. امروز شاید با دوستان قدیمی خود دیدار داشته باشید و دوستی های شما دوباره تجدید شود و نیازی نیست که سخت بگیرید و کدورت های گذشته را در دل خود نگهدارید.

فال متولدین خرداد ماه

بهتر است کمی استراحت کنید و در خانه بمانید. گوش دادن به موسیقی می تواند حال شما بسیار بهتر کند و احساسات شما را به سوی بهتر شدن و مثبت بودن ببرد. سعی کنید خواسته های خود را در اولویت بگذارید و به آن توجه داشته باشید و چندان در رابطه با خانواده و اطرافیان سخت گیری نداشته باشید. قرار است به زودی برای شما ترفیع مقام و رتبه و شغل اتفاق بیفتد از کارهایی که بسیار پر استرس است و شما نمی توانید آن را حل کنید دوری نمایید زیرا تنها بار منفی برای شما به دنبال خواهد داشت. اگر متاهل هستید زندگی شیرینی و خوبی خواهید داشت. از بزرگان خانواده خود و اقوام بازدید نمایید.

فال متولدین تیر ماه

ایده و انرژهای مثبت این روزها در اطراف شما موج می زند. پول خوبی به دست می آورید و می توانید امور مالی خود را سامان ببخشید. در خرج کردن و حساب و کتاب پول هایتان دقت کنید و از خرج های هنگفت دوری کنید و تا جایی که ممکن است قرض دادن پول به اطرافیان خود بر حذر باشید. به همسر خود بیشتر توجه نمایید. بدن شما بسیار مقاوم و سالم است و می تواند در برابر بیماری های به خوبی از خود مقاومت نشان دهد اما ممکن است عصبی شدن به شما ضرر بزند و فشارخون شما را بالا ببرد. یک پیشنهاد بسیار عالی برای مدیریت یک پروژه برای شما صورت خواهد گرفت که در یک محیط گروهی انجام می شود که می توانید در آن حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشید.

فال متولدین مرداد ماه

به زودی مال شما افزایش پیدا می کند و احساس پویایی خواهید داشت. افرادی اطراف شما هستند که بسیار فعال می باشند و شما را مشتاقانه به کار دعوت می کنند. کار شما بسیار عالی خواهد بود و در این راه به اوج کارهای خود می رسید و این موضوع از چشم رئیس شما دور نخواهد ماند. یکی از عیب های شما این است که به نظرات دیگران در مورد خودتان بسیار اهمیت می دید اما این موارد به هیچ وجه مهم نیست. خانواده شما شاید در معرض خطر قرار گیرد پس بهتر است تمام قوای خود را جمع کنید سعی کنید به آن ها کمک نمایید و از چیزی دریغ نکنید. افرادی که روابط عاشقانه دارند می خواهند تصمیمی جدی بگیرند اما بهتر است در این باره مشورت کنند تا در معرض خطر قرار نگیرند. در روابط خود تعادل را ایجاد کنید و ارزشمند بودن و احترام گذاشتن را سرلوحه روابط خود قرار دهید. روابط متقابل می تواند یک برخورد عاشقانه عالی را به دنبال داشته باشد.

فال متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است یک سفر کوتاه برای شما پیش بیاید این سفر را سعی کنید حتما با همسرتان انجام دهید تا لحظات زیبا و عاشقانه را با یکدیگر بگذرانید. سرمایه گذاری کنید و مدیریت بودجه داشته باشید. زیرا در غیر این صورت مشکلات مالی فراوانی برای شما پیش خواهد آمد. برای اینکه در کارتان پیشرفت کنید از افراد کاردان کمک بگیرید و از آنان سوال بپرسید تا بهترین عملکرد را داشته باشید. برای فرزندان خود وقت بیشتری بگذارد. غذاهای چرب و مصرف تنباکو و قهوه را از برنامه غذایی خود حذف کنید تا سالم بمانید. امروز بیشتر سعی کنید استراحت داشته باشید و از انجام کارهای خانه دوری نمایید. ممکن است پیشنهاد مالی به شما شود که با توجه به مشکلاتی که دارید مورد توجه شما قرار می گیرد. مراقب سلامتی خود باشید و چکاپ ها دوره ای را انجام دهید.

فال متولدین مهر ماه

در برابر مشکلات و اتفاقاتی که برای شما رخ می دهد کوتاه نیایید و محکم بایستید. برای دور کردن تنش می توانید از ورزش هایی مانند یوگا و مدیتیشن کمک بگیرید. سعی کنید در روزهای آینده روحیه ای خوب داشته باشید زیرا مشکلات زیادی در راهند و ممکن است شرایط ناخوشانیدی برای شما پیش بیاید. ناراحتی ها بیشتر در حوزه کاری و حرفه ای شما می باشد. پس قوی باشید و شجاع. برای اینکه خود را به دیگران بشناسانید نیازی نیست آنان را گمراه کنید و به اشتباه بیندازید و تنها سعی کنید صادق باشید. وقتی شما به دیگران و مشکلات آنان گوش می دهید حس خوبی به دیگران دست می دهد و شما اگر در هنگام مشکلات با فردی صحبت کنید همین حس خوب به شما نیز دست می دهد.

فال متولدین آبان ماه

نیازهای همسر خود را نادیده نگیرید و به آن بی توجه نباشید زیرا ممکن است عواقب چندان جالبی نداشته باشد و شاید این بی توجهی تقصیر شما نباشد و از روی عمد نباشد و بیشتر به دلیل سرگرم شدن در مشکلات زندگی باشد. اگر مجرد هستید فرصت مناسبی برای شروع یک رابطه عاشقانه خواهید داشت. سعی کنید مواردی که در زندگی شماست و ساده و بدون استرس است حفظ کنید و به راحتی از دست ندهید. با کودکان مهربان باشید و وقتی بیشتری با آنان بگذرانید. رفتار شما با همکاران تان اصلا خوب نیست و از این بابت خودتان نیز ناراحت هستید پس بهتر است قدمی برای بهبود آن بردارید وروحیه کار تیمی را در خود بالا ببرید.

فال متولدین آذر ماه

سعی کنید زمانی که با دیگران در ارتباط هستید درگیری های بی فایده نداشته باید و انعطاف بیشتری از خود نشان دهید. زمینه مالی خوبی برای شما دیده می شود اما به شرطی که اجازه بلند پروازی به خودتان بدهید.اگر در کارهایی فنی مشغول به کار هستید و خصوصا با فلزات مشغول کار هستید بهتر است دقت بیشتری هنگام کار داشته باشید. سعی کنید همیشه به دنبال راه حل هایی باشید که به پیروزی ختم می شود. تمرکز بیشتر برای خودتان ایجاد کنید و از مسائلی که بی دلیل ذهن شما را درگیر می کند دوری نمایید. اگر کمی خلاق باشید خواهید دید که پیشرفت بسیار خوب و عالی ای دارید که افراد زیادی به شما حسادت می کنند. به یک مهمانی دعوت می شوید که دوستان قدیمی خود را ملاقات می کنید.

فال متولدین دی ماه

شما کمی نیاز به آزادی دارید اما در این جا شریک عاطفی شما این موضوع را اشتباه برداشت می کند. برای رفع این مشکل حتما وقت کافی بگذارید و با توضیح دادن آن را رفع نمایید هنگام صحبت کردن کلمات خود را با دقت انتخاب نمایید زیرا کمی اشتباه می تواند مشکل را بزرگ تر نماید. امروز بدون شک همه چیز بر وفق مراد شما خواهد بود و فرصت هایی عالی برای شا در محیط کار ایجاد خواهد شد. با کمی تفکر می توانید پیشرفتی عالی داشته باشید. اگر مجرد هستید در محیط کاری شما یک فرد به شما علاقه پیدا کرده است که هنوز فرصت ابراز آن را پیدا نکرده است.

فال متولدین بهمن ماه

پیشرفت های بسیاری در این روز دیده می شود و شما انرژی بسیاری دارید اما سعی نکنید که آن را از بین ببرید تنها با حفظ آرامش و انجام حرکات یوگا می توانید ذهن خود را مدیریت کنید و از استرس و عوامل دیگر دور نگه دارید زیرا استرس می تواند به شما آسیب بسیاری را وارد کند. بد قولی هایی که اطرافیان شما دارند بسیار شما را نارحت می کند اما بهتر است تنها حواس شما به کار خودتان باشد. برنامه ریزی های کوتاه مدتی انجام دهید تا واقع بینانه تر باشد و بتوانید به نتایج بیشتر و بهتری دست پیدا کنید و اوضاع همان گونه که می خواهید پیش برود.اگر در رابطه عاطفی خود مشکل دارید یا آن را تمام کنید و یا مشکل را رفع کنید تا ذهن شما آسوده شود.

فال متولدین اسفند ماه

با دوستان خود روابط چندان خوبی ندارید و همیشه تمایل دارید که نظر خود را به دیگران خصوصا خانواده تحمیل نمایید. شریک عاطفی شما از شما نا امید شده است. امروز می تواند بهترین روز برای شروع یک سفر عالی باشد که به آن نیاز دارید و سعی کنید کمی از رویاپردازی دست بکشید زیرا زندگی کردن در واقعیت می تواند بسیار بهتر باشد. از یکسری مسائل به درستی خبر ندارید ، فردی شما را دوست دارد و مایل است با شما ارتبط عاطفی برقرار نماید اما جرات آن را ندارد. اگر مجرد هستی کمی انتظارات خود را پایین بیاورید تا بتوانید نیمه گمشده خود را بیاید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل مطالب : 760
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 1,826
  • بازدید سال : 11,494
  • بازدید کلی : 137,266