loading...

وب تفریحی یادگاری

فال روزانه ۱۵ مرداد فال روزانه ۱۵ مرداد فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال

ادمین بازدید : 86 دوشنبه 14 مرداد 1398 نظرات (0)

فال روزانه ۱۵ مرداد

فال روزانه 15 مرداد , فال فردا پانزدهم مرداد , طالع بینی 15 مرداد ماه

فال روزانه ۱۵ مرداد

فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه ۱۵ مرداد ۹۸ در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه ۱۵ مرداد

فال متولدین فروردین ماه

امروز ذهن بسیار آزادی دارید و می خواهید کارهای بزرگی انجام دهید اما چیزی باعث می شود که آرامش ذهنی شما بهم بریزد. گاهی اوقات از اینکه دیگران منظور شما را اشتباه متوجه می شوند ناراحت می شوید و بسیار خشمگین اما این موضوع اصلا تقصیر شما نیست. اگر فرصت گفت و گویی پیش آمد حتما شرکت نمایید و در آن مسیر خود را مشخص کنید و به دیگران اعلام کنید تا موضع شما مشخص شود. اگر موضوع و یا مشکل حل نشده ای وجود دارد حتما در اولین فرصت آن را رفع و حل نمایید تا برای شما در آینده ایجاد دردسر نکند و بتوانید با قدرت به راه خود ادامه دهید.

فال متولدین اردیبهشت ماه

در حال حاضر احساسات خوب و مثبتی دارید زیرا کارهای شما از دیگران بازخودهای مثبت و خوبی دریافت کرده است و این موضوع باعث شده که روحیه شما به خوبی تقویت شود. امروز احساس و روحیه بهتری دارید و همچنین باعث شده که به دیگران نیز احساس خوبی داشته باشید و آن ها را بیشتر دوست بدارید اما این موضوع نباید باعث ایجاد غرور و اعتماد به نفس کاذب برای شما شود و باید با حواس جمع پیش بروید. فردی به کمک شما می آید بدون اینکه از او خواسته باشید پس بهتر است با کمال میل این کار او را بپیذیرید و پیشنهادش را قبول کنید. زمان آن رسیده که خودی نشان دهید و به خواسته خود برسید.

فال متولدین خرداد ماه

انرژی شما در حال حاضر در بالاترین و بهترین سطح خود قرار دارد و در حال آماده شدن برای یک اتفاق و رویداد بزرگ هستید که به زودی صورت می گیرد. بوی اتفاقات خوب را می توانید استشمام کنید اما در کنار آن کمی ترس و نگرانی نیز دیده می شود. افکاری که امروز در ذهن شما است و مسیر و سرنوشت فردای شما می باشد پس بهتر است به آن ها توجه کنید و فرصت های پیش آمده را از دست ندهید تا اتفاقات خوبی بیفتد. کارهای نیمه تمام خود را به اتمام برسانید تا بدانید که همه چیز در مسیر درست در حال انجام است.

فال متولدین تیر ماه

از خود و کارهایی که انجام می دهید راضی نیستید زیرا احساس می کنید کارها طبق برنامه پیش نمی رود اما طولی نمی کشد که خبرای خوبی به شما می رسد. شاید در این میان با چیزی برخورد کنید که شما را کمی نگران کند. برای اینکه ثابت کنید فردی خوش بین هستید در حال جمع آوری یکسری اطلاعات می باشید که به نفع خودتان باشد. اما بهتر است وقت خود را صرف جمع آوری بیش از حد اطلاعات نکنید تنها یک تصمیم منطقی و قاطع نیاز است تا شما را به هدف تان نزدیک کند. به ندای قلبی خود گوش دهید و به هیچ وجه به گذشته فکر نکنید.

فال متولدین مرداد ماه

مسئولیت های بسیاری را به گردن گرفته اید که بیشتر از توان شما می باشد. اما در این حال کمکی هایی از دوستان و آشنایان که اصلا انتظاری از آنان نداشتید به شما می رسد هم به شما روحیه مظاعف می دهند و هم در انجام وظایف به شما کمک می کنند. سعی کنید طمع نکنید و تنها به فکر خود نباشید دیگران نیز در کنار شما هستند پس باید چیزهایی که به دست می آورید با آنان تقسیم نمایید. اگر فردی به شما کمک کرد پس او را تحسین کنید تا بداند کاری که انجام داده مثبت و مفید بوده است.

فال متولدین شهریور ماه

امروز با اینکه بسیار سخت در حال سعی و تلاش هستید باز هم تاثیری بر روند کارهای شما نخواهد داشت و نمی توانید چیزی را نظم ببخشید زیرا فکر می کنید هر کسی تنها به فکر خودش است. بهتر است هدف های خود را دسته بندی نمایید تا بدانید که چگونه می توانید به آن ها دست پیدا کنید شاید فکر کنید داشتن یک برنامه ریزی و نقشه های رسیدن به هدف کافی باشد اما اینطور نیست زیرا اتفاقات بسیاری در جریان هستند. به حس ششم خود اطمینان کنید و به مسیری که انتخاب کرده اید اطمینان داشته باشید زیرا تنها پیروی کردن از احساسات تان می تواند شما را به هدفی که دارید نزدیک نماید.

فال متولدین مهر ماه

امروز در هر شرایط و مکان و موقعیتی حتی در محل کار خود قادر هستید که نکات مثبتی را ببینید. در محل کار خود ممکن است ترفیع بگیرید و یا تشویق شوید که به پاس قدردانی از زحمات شما می باشد. در حال حاضر که درآمد شما افزایش پیدا کرده است خوش بینی شما نیز افزایش پیدا کرده اما میانه رو باشید و گستاخ و بی ادب نشوید. سعی کنید خود را در مسیر ثابت نمایید تا بدانید که اتفاقات در حال رخ دادن به نفع شماست و یا خیر.

فال متولدین آبان ماه

امروز فرصتی پیش می آید که بتوانید با دوستان خود وقت بگذرانید و تجربیات شگفت انگیز خود را برای دیگران بازگو نمایید اما این فرصت استثنایی از دست می رود. بدون شک روزهای عجیبی را در پیش خواهید داشت اما اجازه ندهید ترس هایی که در ابتدای روز شما را در بر گرفته است فلج کند و از زیبایی های اطراف شما بکاهد. کمی زندگی و کار را ساده تر بگیرید تا بتوانید از همه چیز لذت ببرید و انقدر به دنبال افکار عمیق و سنگین نباشید. ترس های همیشگی و درونی خود را کنار بگذارید و قلب خود را به روی احساسات باز کنید و از آن لذت ببرید.

فال متولدین آذر ماه

امروز می خواهید به دنبال راهی باشید تا بتوانید وظایف خود را بهتر و کامل تر انجام دهید نه اینکه از آن فرار کنید. بهترین کار این است که یکسری از افراد را با خود همراه کنید اما گویا اطرافیان شما در دنیای تخیلی خود غرق شده اند و نمی توانند زمان زیادی را به شما کمک نمایند. اینکه بتوانید کارها را انجام دهید و تعهدات خود را پایان برسانید می تواند برای شما یک رضایت شیرینی را به همراه داشته باشد.

فال متولدین دی ماه

امروز در محل کار شما اتفاقات خوبی می افتد و از شما قدردانی می شود و حتی شاید به عنوان پاداش مبلغی به حقوق شما اضافه شود. اینکه حقوق تان افزایش یافته برای شما بسیار لذت بخش است اما چیزی که مهم تر است این است که مورد توجه رئیس خود قرار گرفته اید و متوجه شدید که اقدامات شما ارزشمند بوده است. وقتی از شما تعریف می شود احساس خجالت نکنید و در عوض به خودتان شک نکنید و احساس غرور داشته باشید.

فال متولدین بهمن ماه

حس می کنید در درست ترین مسیر زندگی خود قرار گرفته اید . ایمان دارید که بهترین راه را در پیش گرفته اید اما یادتان باشد خوش بینی بیش از حد باعث آزار دیگران نشود. در حال حاضر منبع قوی افکار مثبت شده اید اما مراقب باشید که ممکن است فردی از راه برسد و همه چیز را بهم بریزد. مسئولیت هایی که به گردن شماست را به فرد دیگری نسپارید و خودتان انجام دهید. مسیری که دارید اگر در آن سرسخت باشید دیگران نیز متوجه رفتار خود خواهند بود.

فال متولدین اسفند ماه

امروز بیشتر در خیالات و توهمات خود غرق هستید پس شاید بهتر باشید که به خودتان یادآوری نمایید که در دنیای واقعی زندگی می کنید و از تخیلات دست بکشید. رویاپردازی چیز بدی نیست اما تا جایی که به زندگی واقعی لطمه وارد نکند جدی نگرفتن این توصیه می تواند به ضرر شما در آینده منجر شود. افراط و تفریط های بسیاری دارید که نیاز است مدیریت شود اما کار ساده ای هم نخواهد بود که شاید کمک گرفتن از یک دوست برای شما عالی باشد. اگر از دیگران کمک می گیرید به راهکارهایی که نشان می دهند نیز به خوبی گوش نمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل مطالب : 760
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 949
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,521
  • بازدید ماه : 3,021
  • بازدید سال : 14,629
  • بازدید کلی : 140,401