loading...

وب تفریحی یادگاری

فال روزانه ۱۷ مرداد فال روزانه ۱۷ مرداد فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال

ادمین بازدید : 60 چهارشنبه 16 مرداد 1398 نظرات (0)

فال روزانه ۱۷ مرداد

فال روزانه 17 مرداد , فال فردا هفده مرداد , طالع بینی 17 مرداد ماه

فال روزانه ۱۷ مرداد

فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه ۱۷ مرداد در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه ۱۷ مرداد

فال متولدین فروردین ماه

انتخاب های زیادی پیش رو دارید. سردرگم در میان انتخاب ها پرسه می زنید و هر از چند گاهی به هر کدام فکر می کنید. ذهن شما به شکل کامل درگیر این موضوع شده و شما نمی توانید به چیز دیگری فکر کنید. قدم اول محدود کردن انتخاب ها است. بعضی از انتخاب ها را کنار بگذارید و به تعهد هایی که دارید جامه عمل بپوشانید. انتخاب ها را اولویت بندی کنید. به ترتیب به آن ها فکر کنید و هر کدام را بسنجید. باید فرصت ها را به شکل جدی بررسی کنید. باید به شکل درست در مسیر زندگی قدم بردارید ، قدم هایی مطمئن و محکم تا آینده ای روشن در انتظار شما باشد.

فال متولدین اردیبهشت ماه

ذهن انسان به شکل طبیعی منفی نگر است ، یعنی به مسائل و تفکرات منفی گرایش دارد. تفکری منفی ذهن شما را درگیر خود کرده است. حس می کنید که بدخواه و دشمن های زیادی دارید که برای شما توطئه و دسیسه می چینند. تمام ذهن شما درگیر این موضوع فرعی شده و از موضوعات اصلی زندگی غافل شده اید. به دنبال برملا کردن نقشه و توطئه های دیگران هستید. توصیه ما به شما رها کردن این موضوع است. مدتی است که تمرکز ندارید و علت این موضوع ذهنیت منفی شماست. موضوعات منفی را رها کرده و آنها را گوشه ذهنتان تلمبار کنید. ممکن است کمی سخت باشد اما شما می توانید با ترفندی آسان این تفکرات را در گوشه ای زندانی کنید. هر گاه تفکری منفی در ذهن شما پدید آمد ، به آن اهمیت ندهید و حتی تاییدش کنید. اما به آن فکر نکنید.

فال متولدین خرداد ماه

ممکن است امروز یک دلشوره و استرس بزرگ را تجربه کنید. مشکلات زندگی گریبان شما را گرفته و شما را رها نمی کند. در کارتان موفق شده و پیشرفتی بزرگ برای شما حاصل می شود اما باید حواستان به جایگاه ها و موقعیت های گمراه کننده باشد. ممکن است یک اشتباه کوچک ، مسیر زندگی شما را به شکل کامل تغییر دهد. اگر می خواهید تصمیمی بگیرید که باعث پشیمانی شما نشود ، تمام عقل و احساستان را به کار بگیرید و به حس ششم تان توجه کنید. واقعیت زندگی را بپذیرید بدون تلاش هیچ موفقیتی حاصل نمی شود. گاهی احساس کسی را دارید که به تله و دامی بزرگ افتاده و راه گریزی ندارد. احساس می کنید هیچ راهی وجود ندارد که شما را به هدفتان برساند اما اشتباه می کنید. همیشه راهی وجود دارد.

فال متولدین تیر ماه

احساس کسی را دارید که دیگران از آن سواستفاده می کنند. همه از شما انتظارات بیجا و زیادی دارند و همین مسئله باعث خشم و ناراحتی شما می شود. اطرافیان شما برایتان تعیین تکلیف می کنند و تمام برنامه هایتان را بهم میریزند. احساس خشم تمام وجودتان را فرا گرفته است. می خواهید سر تمام خانواده فریاد بکشید و خود را از بند خشم درونی آزاد کنید. خشم تنها به شما آسیب می زند هم به جسم شما و هم به روح شما. خشم هیچ گاه راه حلی مناسب برای حل مشکلات نیست. با خشمگین شدن و صدای بلند هیچ کس به حرفای شما گوش نمیدهد. همه فقط بلندی صدای شما را می شنوند و شما محکوم خواهید شد. زمانی که خشمگین شدید یک نفس عمیق کشیده و یا یک لیوان آب بخورید سپس با صدایی آرام از مشکلات و انتظارات بیجای دیگران انتقاد کنید و حرف هایی که روی دلتان مانده را بزنید.

فال متولدین مرداد ماه

از زندگی روزمره خسته شده اید. احساس می کنید زندگی بسیار کسل کننده و خسته کننده است. به یک تنوع نیاز دارید و آن سفر است. به پس از انداز مالی فکر می کنید. بله آه در بساط ندارید. احساس های منفی بیشتر بیشتر می شوند و تمام ذهن شما را فرا میگیرند. احساسات منفی تنها امروز را از شما می گیرد. از این احساسات چیزی عاید شما نخواهد شد. به تغییر در زندگی فکر کنید. ولخرجی را کنار گذاشته و کمی پس انداز کنید. می توانید شغل پیدا کنید و یا اگر شغلی دارید آن را ارتقا ببخشید. تورهای زیادی هستند که می توانید با هزینه ای نسبتا پایین با آن ها سفر کرده و حسابی لذت ببرید.

فال متولدین شهریور ماه

تمام وقایع و اتفاقات این روزها را به شکل کامل به ذهن بسپارید. این وقایع می توانند به شما در اتفاقاتی که در آینده می افتند کمک کنند. این روزها بسیاری از آدم هایی که در اطرافتان هستند را قضاوت می کنید. این کار بسیار اشتباه است. اگر کسی نحوه رفتارش با شما فرق کرد ، کمی صبر کنید و سریع واکنش نشان ندهید. اول رفتار خودتان را بررسی کرده و بعد طرف مقابل را نقد کنید. اگر شما در زندگی به قدر کافی تلاش نکرده اید و به جایگاهی که می خواستید نرسیده اید دیگران را مقصر نشمارید. اگر کسی به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است علت اصلی آن تلاش و کوشش است و نباید مورد خشم شما قرار بگیرید. اگر از موفقیت و پیروزی کسی که به شما آسیبی نزده ناراحت و عصبی می شوید نشانه حس حسادت است. این حس را کنار گذاشته و برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید.

فال متولدین مهر ماه

این روزها به دلایل مشکلات زندگی بسیار عصبی و زودرنج شده اید. ممکن است امروز با یکی از اطرافیانتان دعوای بزرگی کنید. این دعوا موجب روبرو شدن شما با مسائل و مشکلاتی می شود که شما از آن ها فراری هستید. نباید از میدان جنگ کناره گیری کنید. نباید از مشکلات زندگی فرار کنید. باید بایستید و با مشکلات روبرو شوید تا بتوانید راه حلی برای رفع این مشکلات پیدا کنید. مشکلات را بررسی کنید تا متوجه شوید که عیب کار شما از کجاست. سعی کنید روی تفکرات منفی تمرکز نکنید. تفکرات مثبت در این راه به شما کمک می کند.

فال متولدین آبان ماه

از یکنواخت بودن زندگی به تنگ آمده اید. به آرزوهای دور و درازی که سالیان قبل برای خودتان داشتید فکر میکنید و از این که امروز در این جایگاه و موقعیت قرار دارید ناراضی و عصبی هستید. می خواهید به هر شکلی شده مسیر زندگی خود را تغییر داده و یک زندگی رویایی برای خود بسازید. می خواهید ریسک کنید و مثل زندگی گذشته تان یک آدم محتاط و دوراندیش نباشید. لحظه خطر کردن رسیده ، لحظه تغییری بزرگ. هر کاری میکنید و به هر ریسمانی چنگ می زنید تا امروزتان شبیه دیروزتان نباشد. حتی عشق را هم دستکاری کرده و نمی خواهید یک عشق معمولی داشته باشید. دوست دارید یک عشق اساطیری و دست نیافتنی داشته باشید. بهتر است کمی منطقی فکر کنید و بدون فکر عمل نکنید تا یک عمر پشیمانی حاصل نشود.

فال متولدین آذر ماه

بهتر است کمی انعطاف و سازش نشان دهید و انقدر نسبت به همه مسائل سختگیر نباشید. با نظر دیگران به شدت مخالفت می کنید و احساس می کنید تنها نظر شماست که نظری مهم و درست است. فراموش نکنید همین تفاوت نظرهاست که باعث خلاقیت می شود. نسبت به دیگران کمی عطوفت و مهربانی نشان دهید. بدبینی یک خوره و نگرشی منفی است که جز تباهی پایانی ندارد. بدبینی را کنار گذاشته و خوش بین باشید. از بدبینی چه چیزی عاید شما شده که دست بردار نیستید. خوش بین باشید تا درهای موفقیت به روی شما گشاده و تمام مشکلات شما حل شود.

فال متولدین دی ماه

مدت هاست که دوست دارید درباره مسائلی که باعث ناراحتی و نارضایتی شما می شود صحبت کنید اما گوش شنوایی پیدا نمی شود. انگار کسی شما را نمی فهمد و درک نمی کند. اما هر طور شده باید با اظرافیانتان درباره این مشکلات صحبت کنید. نباید اجازه دهید این مشکلات روی هم تلمبار شوند. یک کوه تلمبار شده از ناراحتی ها و نارضایتی ها می تواند رابطه شما را به شکل کامل متلاشی کند. زمان را از دست ندهید. ناراحتی هایتان را بدون درگیری و بدون صدای بلند مطرح کنید. باید به شکلی رفتار کنید که طرف صحبت شما در مقابل شما جبهه نگیرد و به شکل کامل به حرف هایتان گوش بدهد. این روزها هر چه تلاش می کنید تا مشکلات را حل کنید و اوضاع را سروسامان دهید ، بیشتر مشکل درست می شود. کمی صبر داشته باشید همه چیز درست خواهد شد.

فال متولدین بهمن ماه

دوست دارید نظرتان را به بقیه تحمیل کنید. احساس می کنید باید به هر شکلی شده طرف مقابل را وادار و راضی کنید تا نظر شما را بپذیرد. اگر کسی با شما مقابله کره و نظر شما را نپذیرد به سرعت خشمگین و عصبانی شده و رفتارهای عحیبی از خود نشان می دهید. باید کمی منطقی رفتار کنید ، هر کسی می تواند هر نظری داشته باشد و شما باید این موضوع را بپذیرید. شما از ارزش ها و اعتقاداتی که دارید کوتاه نیایید اما دیگران را هم مجبور نکنید تا نظر شما را بپذیرند. اگر همه انسان ها یک عقیده و یک نظر داشتند ، زندگی دیگر جلوه و جذابیتی نداشت. پس این موضوع را بپذیرید که هر کس از دیگری متفاوت است. هر کس حق دارد نظری مخالف نظر دیگری داشته باشد.

فال متولدین اسفند ماه

بر تنش و مخاطره بزرگی که در زندگیتان پیش آمده ، پیروز شده اید. فکر می کنید طوفان مهیبی که از زندگی شما گذشته دیگر این ورها پیداش نمی شود. به این آرامش موقتی دل نبندید. باید به فکر یک آرامش دائمی باشید. ممکن است این بحران برگردد و زندگی شما را بهم بریزید. از دیگران درباره مشکلات زندگیتان مشورت بگیرید. مشورت به شما کمک می کند تا عقیده دیگران را هم شنیده و تصمیمی بهتر بگیرید. باید بدبینی و تفکرات منفی را کنار گذاشته و تا جایی که امکان دارد بر مشکلاتتان تمرکز کنید. تک تک شان را بررسی کرده و آن ها را حل کنید.

منبع : parsisara.com/fal-17-mordad-932

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل مطالب : 760
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 1,867
  • بازدید سال : 11,535
  • بازدید کلی : 137,307