loading...

وب تفریحی یادگاری

فال روزانه 2 مهر 98 فال روزانه 2 مهر فال روزانه پارسی سرا یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطال

ادمین بازدید : 46 دوشنبه 01 مهر 1398 نظرات (0)

فال روزانه 2 مهر 98

فال روزانه 2 مهر , فال فردا دو مهر , طالع بینی 2 مهر ماه

فال روزانه 2 مهر

فال روزانه پارسی سرا یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه 2 مهر 98 در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه 2 مهر

فال متولدین فروردین ماه

کارهای انباشته‌ شده بسیاری دارید که حتماً باید آن‌ ها را به اتمام برسانید. اما چندان تمایلی به انجام کار ندارید و بیشتر می‌ خواهید در منزل بمانید و استراحت کنید و کسی را نبینید. اما به شما توصیه می‌ کنیم که کمی به اطرافتان بیشتر دقت کنید و حساسیت بیشتری نشان دهید و فقط به خودتان فکر نکنید. فردی هستید که دوست ندارید نقطه ضعف تان برای دیگران آشکار شود. اما بهتر است یک راه دیگر پیدا کنید و خودتان را از دیگران مخفی نکنید. نیازی نیست مانند تخیلات خود یک انسان خارق‌ العاده یا ابر قهرمان باشید همین که یک انسان معمولی باشید کافی است.

فال متولدین اردیبهشت ماه

دوست دارید در کنار دوستان و خانواده خود به تفریح و خوش‌ گذرانی بپردازید و می‌ خواهید برای اینکار از خیلی از دوستان دیگر خود نیز دعوت کنید تا شما را همراهی کنند. تمام این کارها را انجام دهید زیرا فکر می کنید که این حرکت می تواند روابط اجتماعی شما را قوی‌ تر کند و احساسات متغیر و دم‌ دمی مزاج بودن شما را ثبات ببخشید. شاید این راهکار بتواند برای شما خوب باشد اما تا زمانی که خود را درگیر بحث‌ های پوچ و شایعه پراکنی نکنید این راهکار می‌ تواند عالی باشد. به احساسات دیگران توجه کنید حتی اگر برای شما خوشایند نیست و باعث خشم شما می شود. وقت گذراندن با کسانی که دوستشان دارید می‌ تواند باعث شود شما به حقیقت خودتان دست پیدا کنید.

فال متولدین خرداد ماه

انرژی‌ های سرکوب‌ شده بسیاری در شما وجود دارد که آشفتگی آن‌ ها می‌ تواند امروز باعث آزار شما شود. دوست دارید نظر و عقاید خود را برای دیگران بازگو کنید. اما ابتدا باید راه سختی را در پیش بگیرد زیرا باید آن را به دیگران ثابت کنید و برای این کار نیاز به ایستادگی و مقاومت بسیار است. ندای درونی و قلبی شما می‌ گوید که این کار را انجام ندهید و از مبارزه دست بکشید. اما شما امروز خیلی سرسخت هستید و قصد ندارید صحنه مبارزه را ترک کنید. شاید بهتر است کمی روی این موضوع فکر کنید و احساسات خود را بررسی کنید و با دیگران صحبت کنید و امروز این ایستادگی و مقاومت در مقابل دیگران را انجام ندهید و به فردا موکول نمایید.

فال متولدین تیر ماه

احساسات و عواطف بسیار عمیقی در حال جریان یافتن درون شما هستند که دیگران به‌ هیچ‌ وجه نمی‌ توانند این موضوع را درک کنند. شما از این وضعیت بسیار رضایت دارید و با آن مشکلی ندارید اما اگر بخواهید این احساسات را با دیگران در میان بگذارید بدون شک به مشکل بر خواهید خورد. نگران قضاوت دیگران نباشید و این‌ که چه حرف‌ هایی راجع به شما می‌ زنند بهتر است به تدریج و کم‌ کم وارد کار و عمل شوید. از مسائل بسیار کوچک شروع کنید به طور مثال یک موضع ساده را با کسی در میان بگذارید و به مرور در طول روز موضوعات پیچیده‌ تر و به آن اضافه نمایید تا بتوانید بحث را پیش ببرید. سعی کنید با خودتان بیشتر مهربان باشید.

فال متولدین مرداد ماه

این‌ که بخواهید عقاید خود را به دیگران تحمیل کنید کار چندان جالبی نیست. به هیچ وجه این کار را انجام ندهید. زیرا ممکن است یک بحث نه‌ چندان جالب پیش بیاید. این جنجال شاید این تصمیم را برای شما در پی داشته باشد که خواسته‌ های خود را پنهان کنید و پیش خود نگه دارید. سعی کنید کمی اوقات فراغت برای خود داشته باشید و به افکاری که در گوشه کنار ذهن شما وجود دارند بپردازید و احساسات خود را جستجو و بررسی کنید. زیرا نتایج بسیار شگفت انگیزی در انتظار شما خواهد بود.

فال متولدین شهریور ماه

امروز چندان نمی‌ تواند با دیگران در تعامل باشید و ارتباط احساسی با دیگران برقرار کنید. حس می‌ کنید که فاصله گرفته‌ اید و تنها مانده‌ اید. در دید اول فکر می‌ کنید دیگران متوجه نیت و خواسته شما نشده‌ اند اما بعد از گذشت زمان می‌ فهمید که منظور شما را بد متوجه شده‌ اند. اما مشکلی نیست زمانی که شما از مسائلی حرف می‌ زنید که به سختی به وسیله زبان قابل بیان هستند این‌ گونه پیشامدها طبیعی است. این قضیه را بیش از حد بزرگ و شخصی نکنید و سعی کنید با یک لبخند ساده آن را رد کنید. تنها راهکاری که اکنون می‌ توانید از آن استفاده کنید حس شوخ‌طبعی است.

فال متولدین مهر ماه

احساسات بسیار شدیدی پیرامون شما را فراگرفته اما با این‌ حال تصمیم گرفتید حتی یک کلمه درباره احساساتی که دارید به کسی چیزی نگویید. در اعماق وجود خود تمایل دارید احساسات خود را به فردی که واقعاً برای شما مهم است بروز دهید اما ترجیح می‌ دهید این کار را به وسیله عمل خود نشان دهید نه کلمات خود. بهتر است آن چه که ندای قلب شما می گوید به آن گوش فرا دهید. شاید شروع کار سخت باشد اما رفته‌ رفته خواهید دید تجربه زیبایی را به دست می‌ آورید.

فال متولدین آبان ماه

شرایطی برای شما پیش آمده که شما را عمیقاً به فکر فرو برده است. در حال اندیشیدن به تمام مسائل هستید همچنین تمام هدف‌ ها و برنامه‌ های آینده خود را ارزیابی می کنید و تصمیم دارید که یک عمل منطقی انجام بدهید. اما یادتان باشد امروز احساسات شما با تفکر و عقلانیت شما در تضاد است. سعی نکنید جلوی احساسات خود را بگیرید و آن را سرکوب کنید بهتر است بگذارید همه چیز مسیر طبیعی خود را طی کند آنچه قرار است اتفاق بیفتد، اتفاق بیفتد.

فال متولدین آذر ماه

امروز تمایل ندارید اجازه دهید احساسات وارد زندگی شما شود و تنها می‌ خواهید در واقعیت به دنبال همه چیز بگردید. اما دقیقاً مشکل از همین‌ جا شروع می‌ شود و نگرانی‌ های شما افزایش پیدا می‌ کند. همیشه تمایل دارید به سراغ موضوعات و بحث‌ هایی بروید که مربوط به فلسفه می شود. اما امروز در مورد این مسائل چندان نتیجه‌ ای بدست نخواهید آورد. پس بهتر است به سراغ موضوعات دیگر بروید و احساسات خود را نیز دخیل کنید.

فال متولدین دی ماه

شاید فکر کنید روز آرامی را در پیش دارید اما رفته‌ رفته درخواهید یافت که شرایط پیچیده می شود و مشکلاتی به وجود خواهند آمد. امروز ممکن است با یکی از اعضای خانواده و دوستان خود وارد بحثی شوید یک بحث جدی. زیرا با فرد نامبرده اختلاف‌ نظر دارید و این اختلاف حل نشدنی است و باعث به وجود آمدن بحث‌ هایی شده است. پیش از این چندین بار راه‌ هایی را امتحان کرده اید که مشکل را از بین ببرید اما موفق نشده‌ اید. در نهایت واضح است که این مشکل به سادگی رفع نخواهد شدِ اما شما یک راه‌ حل بسیار ساده پیش رو دارید می‌ توانید با یک لبخند زدن همه چیز را تمام کنید.

فال متولدین بهمن ماه

امروز یک فرد دم‌ دمی‌مزاج شده‌ اید که تا به حال چنین چیزی را در خود ندیده بودید. احساسات شما در تضاد با تفکر و عقلانیت شما می باشد. اما دقت کنید ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که در یک لحظه همه چیز را تغییر دهد و سرنوشت شما را بتواند عوض کند. سعی کنید تمرکز خود را روی مسائلی که تغییر کردنی نیست نگذارید. زیرا انرژی شما هدر می رود. انعطاف‌پذیری خود را بیشتر کنید تا بتوانید با شرایط و اتفاقاتی که برای شما می‌ افتد هماهنگ شوید و بتوانید اوضاع را به نفع خود برگردانید. نیازی نیست همه چیز را تحت فرمان خود در آورید. بهتر از عقل و منطق را کنار بگذارید و کمی به احساساتتان میدان‌ دهید.

فال متولدین اسفند ماه

امروز می خوایهد یک رابطه و ماجرای عاشقانه‌ پرفراز و نشیب را آغاز کنید زیرا خواسته‌ های احساسی شما امروز در بالاترین حد خود قرار گرفته است. این را می ‌دانید که همیشه نمی ‌توان به روش‌ های منطقی و با تفکر و عقلانیت به پیش رفت. ممکن است گاهی با چالش‌هایی روبرو شویم که ما را به سرزمین ‌های ناشناخته بکشاند پس باید به این جریانات اطمینان کرده و تنها خودمان را با مشکلات و اتفاقات هماهنگ کنیم تا سختی نکشیم و به مقصود و منظور خود برسیم.

منبع : parsisara.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل مطالب : 760
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 949
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,509
  • بازدید ماه : 3,009
  • بازدید سال : 14,617
  • بازدید کلی : 140,389