loading...

وب تفریحی یادگاری

فال روزانه ۱۱ مهر ۹۸ فال روزانه ۱۱ مهر فال روزانه پارسی سرا یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مط

ادمین بازدید : 119 چهارشنبه 10 مهر 1398 نظرات (0)

فال روزانه ۱۱ مهر ۹۸

فال روزانه 11 مهر , فال فردا یازده مهر , طالع بینی 11 مهر ماه

فال روزانه ۱۱ مهر

فال روزانه پارسی سرا یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه ۱۱ مهر ۹۸ در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه ۱۱ مهر

فال متولدین فروردین ماه

در ماه‌ های گذشته شاید اعتماد به نفس شما کمی پایین بود اما در حال حاضر همه چیز در حال بهبودی است و رو به سوی قدم‌ های مثبت دارید. اما این موضوع را بدانید همه چیز قرار نیست یک‌ باره تغییر کند این اتفاقات به مرور زمان رخ می‌ دهد و کم‌کم شما احساس بهتری خواهید داشت. اجازه بدهید همه چیز مسیر طبیعی و روال خود را طی کند تا بتوانید روز های بهتری را در پیش داشته باشید. خلاقیت در کارها داشته باشید و همچنین سعی کنید شک و تردید را کنار بزنید و همیشه مثبت اندیش باشید.

فال متولدین اردیبهشت ماه

در حال حاضر احساسات شما در اوج قرار دارد و درگیر خاطرات گذشته هستید. بهتر است کمی هم در زندگی واقعی باشید و حواس خود را جمع کنید زیرا ممکن است در بین خاطرات گذشته گیر بیفتید. فکر کردن به خاطرات گذشته شاید دل‌ چسب باشد اما شاید بتواند در مقابل نگرانی‌ های شما را بیشتر کند. بدانید در حال حاضر فرصت بسیاری در اختیار دارید تنها کافیست یک لبخند بزنید و با تمام توان و پشتکار شروع به انجام کارها کنید در این صورت ترس ها نیز کنار زده خواهند شد.

فال متولدین خرداد ماه

حس می‌ کنید انرژی هایی سرشار از نا امنی دور تا دور شما را فرا گرفته اگر می‌ خواهید در مقابل این حس شکست نخورید بهتر است تنها روی خوش خود را به زندگی نشان دهید. اما در مقابل حقیقت درون خود را هیچ‌ گاه پنهان نکنید و در کارهایی که به شما ارتباطی ندارد و برای شما منفعتی ندارد خود را درگیر نکنید زیرا تنها مشکلات برای شما به وجود می آورند. همیشه حقیقت را به دیگران بگویید از قضاوت آن‌ ها نترسید و از این‌ که چه واکنشی نشان خواهند داد هراس نداشته باشید. این شما هستید که می‌ توانید خودتان را برای هرچیزی آماده کنید و تحت فرمان داشته باشید.

فال متولدین تیر ماه

در حال حاضر دیگر چندان در کانون توجهات نیستید پس برای شما فرصتی پیش می‌ آید که بتوانید کارهای خود را انجام بدهید. اگر نمی‌ خواهید در تنهایی باشید می‌ توانید به فعالیت‌ های اجتماعی بپردازید. خیلی تمایل دارید زودتر تصمیم بگیرید راه و مسیر خود را بیابید اما بین دوراهی گیر افتاده‌ اید. به شما توصیه می‌ کنیم تصمیم‌گیری نکنید و تنها بگذارید جریانات پیش رود.

فال متولدین مرداد ماه

در حال حاضر کار های شما طبق برنامه و روال در حال پیش رفتن است و هیچ چیز نمی‌ تواند مانع رسیدن به هدف برای شما شود. اما یک مشکل اینجا ممکن است پیش بیاید این است که شما غرور کاذب پیدا کرده‌ اید و فکر می‌ کنید شکست ناپذیر هستید. اما در واقع این‌ طور نیست تنها در صورتی می توانید موفق شوید که خودتان را با تغییرات جدیدی که در مسیر اتفاق می‌ افتد هماهنگ کنید. در این‌ صورت است که می‌ توانید رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. اگر بدبین شده‌ اید بهتر است این دید خود را عوض کنید و همه چیز را با عینک خوش‌ بینی نگاه کنید. برای رسیدن به اهداف خود هیچ‌گاه عجله نداشته باشید.

فال متولدین شهریور ماه

یکی از اطرافیان شما اطلاعات خاص و مهمی را از شما پنهان می‌ کند و دانستن این موضوع می‌ تواند شما را آزار دهد. اما باز هم در چنین شرایطی می‌ توانید خودتان را کنترل کند تا عصبی نشوید. اعتماد به نفس خود را حفظ کنید شرایط بزودی تغییر خواهد کرد. هیچ‌ گاه به خودتان شک نکنید بهتر از حال که فرصت دارید کمی به جستجوی زوایای پنهان ذهن خود بپردازید و ضمیر ناخودآگاه خود را بشناسید در اینجاست که می‌ توانید خوشبختی را بیابید.

فال متولدین مهر ماه

در حال حاضر تمایل دارید وقت خود را بیشتر با دوستانتان بگذرانید. دوستان شما شاید چندان کار خود را جدی نگرفته باشند اما نمی‌ توانند بر کارآمد بودن شما تأثیری داشته باشند و مشکلی نیست که چند ساعت را با دوستان خود بگذرانید. بهتر است از لحظه ای که در آن هستید لذت ببرید اما همیشه یک چشم و حواستان به آینده باشید.

فال متولدین آبان ماه

اطرافیان شما انتظار دارند که همیشه به کار های آن‌ ها رسیدگی کنید تا جایی که شما اولویت‌ های خودتان را به خاطر آن‌ ها کنار بگذارید و حالا که موضوع را متوجه شده‌ اید ممکن است کمی نگران و آشفته به نظر برسید. فردی هستید که اگر کسی از شما کمکی بخواهد حتما به کمک او می‌ شتابید. چندان تمایل ندارید دیگران به خاطر خواسته‌ هایی که دارند به شما فشار بیاورند پس لزومی هم ندارد اگر هر درخواستی بسوی شما آمد آن را پاسخ مثبت بدهید. نگذارید دیگران از بخشنده بودن شما سواستفاده کنند اولویت‌ های خود را بررسی کنید و سپس پاسخ طرف مقابل برای کمک بدهید.

فال متولدین آذر ماه

قول‌ هایی داده اید که در حال حاضر در حال فرار کردن از آن‌ ها هستید و نمی‌ خواهید آن ها را به سرانجام برسانید به همین دلیل به یک سری رؤیاپردازی های غیر واقعی روی آورده اید. از این کار شاید نیت بدی نداشته باشید اما بدانید که مهلت چندانی هم باقی نمانده و باید به تعهد و قول‌ هایی که دادید عمل کنید. ممکن است این روزها حتی یک مشکل کوچک به بزرگ‌ ترین مشکل تبدیل شود. روش‌ هایی که در پیش گرفته اید را تغییر ندهید بهتر است چند روزی صبر کنید تا ببینید نتیجه چه خواهد شد.

فال متولدین دی ماه

مسیری که در پیش گرفته اید برای شما بسیار امن است و حس می‌ کنید با اعتماد کامل در حال قدم زدن در آن هستید. اما این را بدانید همیشه در مسیرهای امن هم ممکن است خطراتی وجود داشته باشد. پس بهتر است با احتیاط قدم بردارید و شجاعت بیهوده و کاذب از خود نشان ندهید. رویاهایی که دارید را باور کنید اما این را بدانید اگر بیش از حد رویا پردازی کنید ممکن نتایج بدی به دنبال داشته باشد. همیشه سعی کنید با ایده و فکرهای خوب و مثبت به اهداف خود نگاه کنید و هیچ‌گاه در رسیدن به آن‌ ها عجله نکنید.

فال متولدین بهمن ماه

اطرافیان شما امروز ممکن است نقش های نه چندان خوشایندی در زندگی شما داشته باشند و حتی ممکن است رفتار آن‌ ها شما را ناراحت کند. در حال حاضر بیشترین چیزی که نیاز دارید صداقت است اما حس می کنید این صداقت به‌ هیچ‌ وجه در روابط اطراف شما وجود ندارد. کمی از انتظارات خود بکاهید و به چیزهایی که دارید قانع باشید و این را همیشه بدانید که اطرافیان شما در حال تلاش هستند تا مفید باشند.

فال متولدین اسفند ماه

خیلی مایل هستید کمی استراحت و اوقات فراغت داشته باشید اما در حال حاضر مسئولیت‌ ها و کارهای بسیاری بر دوش شماست که باید آن را انجام بدهید. سعی کنید در این میان به دام رویا پردازی های جذاب نیفتید. زیرا سرگرم شدن به رویا می‌ تواند شما را از وظایف تان دور نگه دارد. به خاطر کار و تعهدات بسیاری که بر دوش شماست شکایت نکنید فقط کافیست با خوش‌ رویی رفتار کنید و دست به کار شوید می‌ بینید که اگر زودتر وظایف خود را به پایان برسانید می‌ توانید در پایان روز هم کمی تفریح و استراحت داشته باشید.

منبع : parsisara.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل مطالب : 760
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 1,906
  • بازدید سال : 11,574
  • بازدید کلی : 137,346