loading...

وب تفریحی یادگاری

فال روزانه ۱۶ مهر ۹۸ فال روزانه ۱۶ مهر فال روزانه پارسی سرا یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مط

ادمین بازدید : 54 دوشنبه 15 مهر 1398 نظرات (0)

فال روزانه ۱۶ مهر ۹۸

فال روزانه 16 مهر , فال فردا شانزده مهر , طالع بینی 16 مهر ماه

فال روزانه ۱۶ مهر

فال روزانه پارسی سرا یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه ۱۶ مهر ۹۸ در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه ۱۶ مهر

فال متولدین فروردین ماه

در حال حاضر به شدت مشغول فکر کردن به روابط و بررسی ان از زوایای مختلف هستید. این‌ که بخواهید احساسات خود را سرکوب کنید بدون شک ایده مناسبی نیست. اما باز هم تمایل دارید اینکار را انجام بدهید و احساسات خود را انکار کنید. سعی کنید احساسات خود را بروز دهید و نگران این نباشید که در صورت بروز دادن آن چه اتفاقی قرار است رخ دهد. از این‌ که بخواهید احساسات خود را به وسیله منطق بی‌ جا توجیه کنید هیچ سودی عاید شما نمی‌ شود پس این بیهودگی ها را رها کنید و احساسات خود را بروز دهید.

فال متولدین اردیبهشت ماه

امروز خیلی راحت‌ تر و روان‌ تر می‌ توانید با دیگران کار کنید و شاید انعطاف‌ پذیری خود را بالا بردید که دیگر مانند سابق در مقابل تغییرات مقاومت از خود نشان نمی‌ دهید. توصیه می کنیم یک کار خلاقانه انجام بدهید تا شاید کمی این کار هم برای شما تفریح باشد و هم ذهن شما را تقویت کند. زیرا با انجام دادن یک کار تفریحی می‌ توانید از آن لذت ببرید و ذهن شما برای انجام کارهایی دیگر خلاق‌ تر خواهد شد.

فال متولدین خرداد ماه

می خواهید راه‌ حلی پیدا کنید که به کمک آن بتوانید به اهداف بلند مدت خود دست پیدا کنید و در حال حاضر احساسات شما کمی دچار نوسان شده و مدام در حال تغییر است. اما همین که به فکر آینده هستید و به فکر رسیدن به اهداف خود هستید می‌ تواند به شما انگیزه بدهد. سعی کنید اولویت هایی که دارید را دوباره بررسی کنید شاید نیاز باشد جا به‌ جایی در آن انجام دهید. رویاهایی که دارید را با شرایط فعلی زندگی خود هماهنگ سازید. تا به این لحظه به اندازه کافی رویا پردازی داشته اید حال زمان آن رسیده که عمل کنید و دست به کار شوید و این رویاها را به واقعیت تبدیل کنید. انجام این کار چندان سخت هم نیست فقط کافیست شروع کنید.

فال متولدین تیر ماه

در ظاهر همه چی بسیار آرام و خوب به نظر می‌ رسد اما حسی درون تان به شما می‌ گوید که قرار است طوفانی بپا شود و این حس خطر را با تمام بدن و وجود خود احساس می‌ کنید. سعی کنید همین‌طور که به طوفان و اتفاقات جدیدی که در راه است نزدیک می شوید خون‌ سردی و آرامش خود را حفظ کنید. سعی کنید از اتفاقات جلوتر باشید با دوستان خود صحبت کنید تا بتوانند به شما راهکارهایی را ارائه دهند.

فال متولدین مرداد ماه

در حال حاضر به فرصت‌ها و به هدف‌ هایی که برای آینده داریو فکر می کنید و آن را بررسی می کنید. حس می کنید اگر الان اینکار را انجام ندهید و دست به کار نشوید فرصت‌ ها از دست شما می روند. سعی کنید بیش از حد استرس و اضطراب به خود وارد نکنید تنها افکار خود را نظم و سر و سامان ببخشید و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید اعتماد به نفس بالا می‌ تواند راهنمای شما در این راه باشد که ترس‌ ها را از شما دور نماید.

فال متولدین شهریور ماه

کارها و مسئولیت‌ هایی که دارید را امروز باید حتما به اتمام برسانید. در غیر این صورت اگر همین رویه انجام ندادن کارها را در پیش بگیرید مشکلات بسیار جدی برای شما رخ می‌ دهد. اگر که بخواهید یک سری موضوعات را به دیگران ثابت کنید بهتر است ذهن خود را سر و سامان بدهید. برای خود وقت بگذارید و بررسی کنید چه چیزهایی برای شما اهمیت دارد و بعد از آن اولویت‌ های خود را مشخص کنید. خواهید دید که همه چیز خیلی سریع درست خواهد شد.

فال متولدین مهر ماه

مهلت شما برای انجام روزانه یکسری از کارها رو به پایان است در صورتی که شما هیچکدام از اینکار ها را انجام نداده اید. این‌ که چه موضوعات و مشکلاتی باعث شده شما نتوانید کار خود را به اتمام برسانید هیچ فرقی در روند این مشکل ایجاد نمی‌ کند تنها باید روی اهداف خود متمرکز باشیدِ تمام مهارت‌ های خود را بکار بگیرید تا بتوانید این وظایف را به خوبی و به‌ نحو احسنت انجام بدهید. نیازی نیست به آینده فکر کنید اکنون زمان آن است که فقط به زمان حال فکر کنید.

فال متولدین آبان ماه

امروز درک خوبی از این موضوع دارید که رویاهای شما می‌ توانند آینده شما را بسازند. پس وقت خود را تلف نکنید رویاهایی که غیر واقعی هستند را کنار بگذارید و رویاهایی که امکان تحقق دارند را در اولویت قرار دهید و مسیر درست را در پیش بگیرید. مانع ها نباید برای شما مشکل ایجاد کنند زیرا هیچ چیز نمی‌ تواند جلو در شما باشد.

فال متولدین آذر ماه

اطراف شما اتفاقاتی در حال رخ دادن است که باعث شده شما از رویاهای زیبای خود خارج شوید و به دنیای واقعی پرت شوید. در منزل و محل کار شما مشکلاتی پیش آمد که وجود شما می‌ تواند برای رفع آن بسیار مؤثر باشد پس نیاز است برنامه‌ های شخصی را برای مدت کوتاهی کنار بگذارید و برای رفع این مشکلات اقدام نمایید. به اهداف بزرگ فکر کنید و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نکنید زیرا این اهداف هستند که به زندگی شما معنی و مفهوم می‌ بخشد.

فال متولدین دی ماه

امروز شاید روز هیجان‌ انگیزی برای شما باشد زیرا ایده‌ های جالبی در ذهن دارید و به خاطر همین ایده‌ ها نمی‌ توانید هنگام کار تمرکز کافی را داشته باشید. اگر می‌ خواهید مانند روال سابق این ایده‌ ها را تنها در سر خود داشته باشید هیچ کاری از پیش نمی‌ رود. بهتر است ابد ها را عملی کنید آزمون و خطا انجام بدهید تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید حتی اگر این راه طولانی باشد بهتر از این است که همیشه در ذهن شما باقی بماند و عملی نشود.

فال متولدین بهمن ماه

شاید دوست داشته باشید کارهایی که می‌ خواهید انجام بدهید را به‌ تنهایی آغاز کنید اما همیشه یک نفر هست که می‌ تواند در برنامه‌ های شما یک نقش بسیار موثری را ایفا کند. شاید از این‌ که او به کار شما وارد شده است ناراحت شوید اما رفته‌ رفته متوجه خواهید شد که حمایت دیگران می‌ تواند در کارها بسیار مؤثر باشد. سعی کنید با این حالت مقابله نکنید به جای مقاومت کردن تنها کافی است که نشان دهید از این ایده خوشحال هستید و با مهربانی با دیگران برخورد کنید.

فال متولدین اسفند ماه

حس می کنی در روابطی که دارید چندان موفق نیستید این موضوع امروز تا حدی پیش می‌رود که دیگر شماره به خاطر این رفتار سرزنش می‌ کنند و از شما انتقاد می‌ کنند. اما این انتقادها همیشه نشانه از ضعف شما ندارد بلکه می‌ تواند نشان‌ دهنده نقطه ضعف طرف مقابل شما باشد. بهتر است عصبانی نشوید و آرامش خود را حفظ کنید تنها به حرف‌ های آن‌ ها گوش دهید سعی کنید اگر چیزی از میان حرف‌ های آن‌ ها توجه شما را جلب کرد به اصلاح خود بپردازید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل مطالب : 760
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 949
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,579
  • بازدید ماه : 3,079
  • بازدید سال : 14,687
  • بازدید کلی : 140,459