loading...

وب تفریحی یادگاری

فال روزانه ۱۸ مهر ۹۸ فال روزانه ۱۸ مهر فال روزانه پارسی سرا یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مط

ادمین بازدید : 40 چهارشنبه 17 مهر 1398 نظرات (0)

فال روزانه ۱۸ مهر ۹۸

فال روزانه 18 مهر , فال فردا هجده مهر , طالع بینی 18 مهر ماه

فال روزانه ۱۸ مهر

فال روزانه پارسی سرا یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه ۱۸ مهر ۹۸ در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه ۱۸ مهر

فال متولدین فروردین ماه

بین شما و یک شخص اختلافاتی وجود داشته که امروز این اختلافات فروکش می‌ کنند و حل خواهند شد. اما شاید آن منبعی که اختلاف نظر دارد همچنان پا بر جا باشد. می توانید یک راه ساده را انتخاب کنید و این راه این است که به موقعیت‌ هایی که در آینده پیش روی شما قرار می‌ گیرد توجه کنید. از مشکلات فرار نکنید تنها سعی کنید با آن‌ ها رو به رو شوید و آن‌ ها را حل کنید. زیرا فرار کردن باعث می شود مدتی بعد دوباره بر سر راه شما قرار بگیرند. بهتر است تمام توان و جرات خود را به کار ببندید و راه را آغاز کنید.

فال متولدین اردیبهشت ماه

برای رسیدن به هدف یک مسیر به شما پیشنهاد شده که چندان با آن موافق نیستید اما این ایده را هم در ذهن دارید که در حال حاضر موقعیت مناسبی برای برای مخالفت با این مسیر نیست. پس بهتر است پاسخ مثبت دهید و از این حرف خود نترسید زیرا می‌ تواند یک تجربه جدید باشد. اگر دیگران تمایل ندارند با شما همراه باشند آن‌ ها را کنار بگذارید زمانی که کار شما به نتیجه رسید دیگران در حسرت همراهی نکردن شما خواهند بود.

فال متولدین خرداد ماه

امروز باید یک تصمیم مهم بگیرید این‌ که همچنان به تعهدات گذشته خود وفادار بمانید یا این‌که روال کار های خود را تغییر دهید. اضطراب و نگرانی‌ هایی که شما دارید باعث شده زودتر از موعد مجبور شوید این تصمیم‌ گیری را انجام بدهید. امروز که بگذرد به‌ تدریج مسیر و راه شما روشن تر می‌ شود. ناراحتی‌ های شما کمتر خواهد شد پس بهتر است نگذارید تردید مانع راه شما بشود. اگر می‌ دانید آنچه که در ذهن دارید پاسخ‌ گو و نتیجه دهنده است بهتر است با پشتکار مسیر خود را آغاز کنید.

فال متولدین تیر ماه

خواسته‌ هایی دارد که نیازی نیست از آن‌ ها کوتاه بیایید. شما دقیقا می‌ دانید چه چیز نیاز دارید پس بهترین و کوتاه‌ ترین راه و هوشمندانه‌ ترین راه را انتخاب کنید و خواسته‌ های خود را بیان کنید. شاید در ابتدا از این کار بترسید و دچار اضطراب شوید اما همین که شروع به صحبت کنید همه چیز خیلی خوب و عادی پیش خواهد رفت. همچنین دیگران به تصمیم و نظر شما احترام می‌ گذارند حتی اگر با نظرات شما موافق نباشند.

فال متولدین مرداد ماه

مثبت اندیشی شما امروز باعث شده که در راه موفقیت قرار بگیرید. شاید دوستان شما انگیزه‌ هایی که دارید را درک نکنند و کارهایی که می‌ کنید را غیرعادی بدانند اما مهم این است که خودتان می‌ دانید دقیقاًپ چه کاری انجام می‌ دهید. کمی از سرعت تان بکاهید و چند نفر را با خود همراه بسازید. این‌ که بخواهید تنهایی مسیری را طی کنید بسیار سخت خواهد بود اما اگر دوستان با شما همراه باشد همه چیز خیلی دل‌پذیر تر پیش خواهد رفت.

فال متولدین شهریور ماه

امروز به شدت خود را مشغول کار کرده‌ اید و این موضوع را اشتباه نگیرید که اگر چنین کار کنید دیگران شما را فردی کارآمد حساب خواهند کرد. کارآمد بودن زمانی نمود پیدا می‌ کند که شما کارهایی جزئی اما زیادی را انجام بدهید در این‌ صورت است که ارزشمند است. باید دقت کنید که همه اطلاعاتی که به دست می آورید حقیقت داشته باشند زیرا دیگران از شما انتظاراتی دارند که باید آن‌ ها را برآورده کنید.

فال متولدین مهر ماه

امروز چندان نمی‌ توانید اسراری که در دل دارید را پنهان کنید زیرا به قدری آشفته هستید که همه کاملا متوجه می شوند در ذهن شما چه چیز می‌ گذرد. نا امید نشوید این استرس‌ ها و فشار ها به زودی فروکش خواهد کرد و زندگی شما به روال عادی سابق خود باز می‌گردد در حال حاضر از هیجاناتی که به شما دست داده نهایت استفاده و لذت را ببرید.

فال متولدین آبان ماه

در ذهن خود به‌ دنبال یک راه‌ حل هستید تا ماجراجویی‌ هایی که دارید را به کمک آن بتوانید بیان کنید. با فال پارسی سرا همراه باشید؛ هیجاناتی که امروز شما را در اوج قرار داده شما را وادار می‌ کنند که دست به کارهایی بزنید. اکنون بهترین زمان است که بتوانید یکسری از کارها را انجام بدهید اما به این موضوع هم دقت کنید که اگر کاری را شروع کردید دیگر راه بازگشتی وجود ندارد. پس انرژی خود را بیهوده تلف نکنید و مسیر درست را انتخاب کنید.

فال متولدین آذر ماه

ایده‌ ها رویاهای زیاد و بسیاری در ذهن دارید اما متوجه شده‌ اید که نمی‌ توانید به هیچ‌ یک از آن‌ ها دست پیدا کنید. اما با این‌حال باز هم به شما توصیه می کنیم همچنان به خیال‌ پردازی و رویا پردازی های زیبای خود ادامه دهید. زیرا در دنیای خیالات است که می‌ توانید به همه‌ چیز فکر کنید و نگراح پیامدهای آن نباشید. رویا پردازی ها همیشه برای دستیابی به اهداف مهم هستند اما فراموش نکنید که تعهدات تان در زندگی واقعی منتطر شما هستند.

فال متولدین دی ماه

اگر افکار و ایده‌ هایی که در ذهن دارید را بیان کرده باشید امروز از شدت نگرانی های شما بسیار کم خواهد شد. افراد بسیاری از هر جهت به کمک شما می‌ آیند که این موضوع شماره را بسیار شگفت‌ زده می‌ کند اما در این‌ میان متوجه خواهید شد که کار و مسئولیت‌ های بسیاری برگردن شما قرارداده شده است. بهتر است خوش‌ بینی بیهوده نداشته باشید و کور گورانه تصمیم نگیرید. کمی حواس خود را جمع کنید تا فریب نخورید امروز به اهداف خود خیلی نزدیک‌ تر از آن چه که فکر می‌ کنید هستید.

فال متولدین بهمن ماه

به قدری آینده زیبا و رنگارنگ در ذهن و رویا برای خودتان تصور کرده‌ اید که شاید پیش رفتن اهدافتان برای رسیدن به این زندگی زیبا کار خیلی سختی باشد. نمی‌ توانید باور کنید که در واقعیت رسیدن به چنان زندگی ای زمان و هزینه بسیار بالایی را نیاز دارد. بهتر است به رویاهایی فکر کنید که توان دارید آن‌ ها را به واقعیت تبدیل کنید به شرطی که منطقی باشد و دور از زندگی واقعی نباشد.

فال متولدین اسفند ماه

رویاهای بسیار بزرگی در ذهن دارید اما ما به شما یک توصیه داریم که یک تصمیمی بگیرید و این رویاهای بزرگ را به رویاهای کوچک‌ تر تقسیم کنید تا بتوانید راحت‌ تر به آن دست پیدا کنید به این موقعیت به صورت یک مشکل نگاه نکنید تنها یک ماجراجویی است که می‌‌ توان با تصمیم‌گیری درست بهترین نتیجه را گرفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل مطالب : 760
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 1,878
  • بازدید سال : 11,546
  • بازدید کلی : 137,318