loading...

وب تفریحی یادگاری

فال روزانه ۱۶ مرداد فال روزانه ۱۶ مرداد فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال

ادمین بازدید : 57 سه شنبه 15 مرداد 1398 نظرات (0)

فال روزانه ۱۶ مرداد

فال روزانه 16 مرداد , فال فردا شانزده مرداد , طالع بینی 16 مرداد ماه

فال روزانه ۱۶ مرداد

فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه ۱۶ مرداد در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه ۱۶ مرداد

فال متولدین فروردین ماه

در حال حاضر به قدری افکار شما بهم ریخته است که قدرت تصمیم گیری را از شما سلب کرده است اما در حال حاضر شرایط به گونه ای نیست که بتوانید متوجه شوید کجای کار شما اشتباه است. در این زمان بهتر است دست به کارهای بزرگ نزنید و تنها نظاره گر افکار خود باشید حتی اگر این کار باعث پیشرفت چندانی در وضعیت شما نشود. بهترین کار این است که وضعیت حال حاضر خود را بپذیرید تا بتوانید اوضاع را کنترل نمایید و از این مشکلات خود را خارج نمایید و تنها چیزی که به شما کمک می کند انگیزه است.

فال متولدین اردیبهشت ماه

امروز قدری ساکت و آرام به نظر می رسید و اطرافیان شما از این موضوع تعجب کرده اند اما باید گفت که در همین حالت آرامش اگر کسی حرف و قضاوت نادرستی درباره شما کرده باشد باعث می شود خشمگین شوید در واقع در پشت ظاهر و نقاب آرامی که دارید یک فرد خشمگین پنهان شده است اما ترجیح می دهید تا کسی شما را آزار نداده این حالت چهره خود را نشان ندهید. کمی احساس نا امنی می کنید اما بهتر است در این باره با کسی صحبت نکنید تا ذهن دیگران را درگیر مسائل خود نکنید. سعی کنید در کار خود صداقت داشته باشید با این روش دیگران نیز به سوی شما جذب خواهند شد.

فال متولدین خرداد ماه

فعالیت مغزی و ذهنی بسیاری دارید که این کار شما را بسیار خسته و آزرده کرده است. شما سعی دارید در ابتدای صبح کارها یتان را با سرعت زیادی انجام دهید تا تمام شود اما بهتر است سرعت انجام کار در صبح را کم کنید تا در طول روز بتوانید خلاقیت به خرج دهید و تا پاسی از روز بتوانید افکار متفاوتی را در ذهن داشته باشید. معمولا زیاد در خیالات خود غرق می شوید و در حال حاضر این موضوع برای شما بسیار خوب است زیرا می توانید در بین همین خیالات ایده های خوبی را داشته باشید و می توان گفت کلید موفقیت آینده شما در همین خیالات است.

فال متولدین تیر ماه

اطرافیان شما امروز بسیار در جنب و جوش هستند اما در مقابل شما از دیگران فاصله گرفته اید و مایل هستید در گوشه ای تنها باشید. حس می کنید که اتفاقی در راه است و از این روز خود را برای آن آماده می کنید زیرا تننها کاریست که از شما برمی آید. بهتر است چند روز صبر داشته باشید و سپس برنامه های خود را عملی نمایید. از قضاوت دیگران و اینکه دیگران در مورد شما چه فکر می کنند پرهیز کنید تنها به حس ششم خود توجه کنید و به ندای قلبی خود گوش فرا دهید.

فال متولدین مرداد ماه

برای شروع یک کار جدید بسیار هیجان زده هستید و می خواهید هر چه زودتر آن را آغاز نمایید اما همین عجله کردن باعث می شود که تکه مهمی از کار خود را فراموش کنید پس بهتر است این عجله را کنار بگذارید و با اطمینان و آرامش گام بردارید. فرصت بسیار جالب و پر از هیجانی در انتظار شماست اما همیشه قبل از شروع هر کاری تمام جوانب را بسنجید زیرا با دقت پیش رفتن و برنامه ریزی کردن مانع از دست دادن موقعیت ها و موارد دیگر می شود.

فال متولدین شهریور ماه

ابتدا سعی کنید احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و سپس شروع به افشای حقایق کنید به این شکل همه چیز خوب پیش می رود. خیلی وقت است که چنین کاری را نکرده اید و با واکنش دادن اطرافیان تعجب شما بسیار بیشتر خواهد شد اما چیز خاصی نیست همیشه از قلب و درون خود حرف ها را بزنید به این صورت همه مشکلات حل خواهد شد. یک برنامه ریزی خوب برای خود داشته باشید.

فال متولدین مهر ماه

امروز می خواهید هر طور شده اززیر کارها در بروید و مسئولیت خود را به گردن دیگران بیندازید و اصلا قصد ندارید مطابق برنامه ریزی که دارید کارها را انجام دهید. تفریحات بسیار جذاب و فریبنده ای در اطراف شما وجود دارد که اجازه تمرکز بر روی کارها را از شما گرفته است. کارهایی که انجام می دهید تکراری شده و شما دچار روزمرگی شده اید و از این رو تمایل دارید که با افراد خلاق در تماس باشید. اما در حال حاضر اینکه بخواهید سرگرم کار خود باشید برای شما بسیار بهتر است و سعی کنید راهی بیابید که میان کار و تفریح تعادل برقرار نمایید.

فال متولدین آبان ماه

در حال حاضر درگیر طوفان و آشوب های احساسی شده اید که برای شما بسیار آزار دهنده است.همکاران شما وظایف خود را به درستی انجام نمی دهند پس قصد دارید که به آنان گوشزد کنید تا بتوانند کارهای خود را به خوبی انجام دهند و مهارت های خود را بروز دهند. در حال حاضر قابلیتی دارید که می توانید بهترین مهارت های خود را در انجام کارها به کار گیرید و توانایی این را دارید که مدیریت یک کار را انجام دهید. اما این موضوع یادتان باشد که شما به هیچ وجه نمی توانید دیگران را کنترل کنید تا آنطور که شما می خواهید رفتار کنند. شاید از دیگران بیش از حد انتظار دارید باید این رفتار شما تغییر کند.

فال متولدین آذر ماه

با به کارگیری راهکارهای خلاقانه شاید بتوانید امروز کارهای خود را انجام ندهید و مشغول کار دیگری باشید. اما در نهایت باید بدانید که کارها به خودی خود انجام نمی شود و شما هستید که باید آن را انجام دهید و نمی توانید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنید. اکنون می توانید با کمی فریبکاری اوقات فراغتی به دست بیاویرید اما این را بدانید که سو استفاد ه نکنید زیرا کارهای شما بیشتر عقب می افتد و می تواند در آینده دردسر ساز شود.

فال متولدین دی ماه

در روزهای گذشته ایده هایی به فکر شما رسیده است و در حال حاضر به آن ها فکر می کنید در واقع همین افکار و ایده ها است که می تواند در حال حاضر به شما کمک کننده باشد. شما توانسته اید بین عقل و احساسس خود تعادل ایجاد نمایید و همین کار باعث شده که بتوانید تصمیمات درستی در زندگی خود بگیرید. نگران عملی کردن ایده های خود هستید اما زیاد عجله نکنید زیرا فرصت های مناسبی در پیش روی شما خواهد بود که به وسیله آن نقشه های شما عملی می شود. یکی از توصیه هایی که به شما می شود این است که افکاری که به ذهن شما می رسد را بر روی کاغذ بنویسید و برای انجام ان برنامه ریزی نمایید تا در زمان مناسب وارد عمل شوید.

فال متولدین بهمن ماه

اینکه میبینید همه چیز درست و منظم است بسیار احساس خوبی دارید. اما دقت کنید که کارهای بیشتری را به برنامه کاری خود اضافه نکنید و به دنبال راهی باشید که کمی از بار مسئولیت های شما کم کند. می توانید کمی از کارهایتان را برای روزهای بعد نیز بگذارید تا کمی فرصت خالی داشته باشید برای تفریح و یا اتفاقات غیر منتظره.

فال متولدین اسفند ماه

تغییرات بسیاری برای شما رخ داده و از اینکه باید خودتان را با هر شرایطی وفق دهید بسیار ناراحت و نا امید هستید. سرعت اتفاقات شاید بسیار بالاست و تمایل دارید کمی از آن کاسته شود و برای مدت کوتاهی بتوانید به آرزوهای خود فکر کنید اما بهتر است این را بدانید که همه چیز در کنترل شما نخواهد بود. اگر از دیگران و خودتان انتظارات کمتری داشته باشید بهتر می توانید با شرایط حال حاضر کنار باییید. در رفتار خود کمی ملایمت را نیز به کار بگیرید تا دیگران را ناراحت نکنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل مطالب : 760
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 271
  • بازدید ماه : 3,699
  • بازدید سال : 15,307
  • بازدید کلی : 141,079